Τα τακτικά-υγιεινά γεύματα σώζουν την υγεία των παιδιών

Τα τακτικά-υγιεινά γεύματα σώζουν την υγεία των παιδιών

18/12/2014              13:35

 

Παιδιά που παραλείπουν κάποιο από τα κύρια γεύματα της ημέρας και προτιμούν τροφές με ζάχαρη είναι πιο πιθανό να έχουν επιπλέον σωματικό λίπος και να αντιμετωπίζουν αυξημένο κίνδυνο για διαβήτη, καρδιοπάθεια ή εγκεφαλικό επεισόδιο, σύμφωνα με νέα έρευνα.

Ο Aino-Maija Eloranta, του University of Eastern Finland, δήλωσε ότι με βάση τα ευρήματα, τα τακτικά γεύματα φαίνεται να είναι ζωτικής σημασίας για την πρόληψη των επιπλέον κιλών και των καρδιομεταβολικών νόσων, ήδη στην παιδική ηλικία.

Η υψηλότερη κατανάλωση σακχαρούχων ροφημάτων, κόκκινου κρέατος και μαργαρίνης χαμηλών λιπαρών, καθώς και η χαμηλότερη κατανάλωση φυτικών ελαίων συνδέεται επίσης με υψηλότερο καρδιομεταβολικό κίνδυνο, σημειώνουν οι ερευνητές. Ο Eloranta πρόσθεσε ότι όσο περισσότεροι από τους συγκεκριμένους παράγοντες υπάρχουν τόσο υψηλότερος είναι ο κίνδυνος.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε 512 παιδιά από τη Φινλανδία, ηλικίας 6 έως 8 ετών.
Η έρευνα έδειξε επίσης ότι η διατροφή των περισσότερων παιδιών απείχε από το να θεωρηθεί ιδανική. Λιγότερα από τα μισά παιδιά έτρωγαν 3 κύρια γεύματα-πρωινό, μεσημεριανό και βραδινό-κάθε ημέρα. Τα σνακ ήταν σημαντική πηγή ενέργειας και σουκρόζης. Η μειοψηφία των παιδιών κατανάλωνε λαχανικά, φρούτα και μούρα.
Μέχρι το ένα τέταρτο των παιδιών κατανάλωνε καθημερινά σακχαρούχα ροφήματα.

Η πρόσληψη κορεσμένων λιπαρών, σουκρόζης και αλατιού ήταν υψηλότερη, ενώ των ινών, της βιταμίνης D και του σιδήρου ήταν χαμηλότερη έναντι των συστάσεων.
Τα ευρήματα έδειξαν ότι παιδιά που παρέλειπαν γεύματα και έτρωγαν περισσότερες πρωτεΐνες ήταν περισσότερο πιθανό να έχουν υπερβάλλον σωματικό λίπος.
Η έρευνα δημοσιεύτηκε στο περιοδικό ‘’European Journal of Nutrition’’.

 

Έρρωσο
Σχετικά με τον Συγγραφέα
- Το “’Έρρωσο… να είσαι γερός” είναι µια… αστραπή υγείας, περνάει µηνύµατα & πληροφορίες υποσυνείδητα αφού είναι γρήγορο και κατατοπιστικό. Ο τηλεθεατής δεν… προλαβαίνει ούτε να φοβηθεί, ούτε να κουραστεί… απλά και µόνο να ενηµερωθεί.

Έρρωσο

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιτρέπονται τα εξής στοιχεία και ιδιότητες HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>