Πρόγραμμα διατροφής για μετά το φαγοπότι

Πρόγραμμα διατροφής για μετά το φαγοπότι

24/12/2014                     11:30

 

Δεν είμαστε από αυτούς που θα σας πούνε κάντε δίαιτα τα Χριστούγεννα. Μπορείτε να έχετε μια μικρή διατροφική απελευθέρωση την παραμονή, ανήμερα, άντε και την επομένη των Χριστουγέννων, αρκεί μετά να μαζευτείτε λίγο.

Από της 27 Δεκεμβρίου και μετά και για τις δυο- τρεις επόμενες ημέρες είναι σημαντικό να προσέξουμε λίγο, ώστε να δώσουμε στον οργανισμό ανάσες και να προετοιμαστούμε για την Πρωτοχρονιά .

Είναι σημαντικό να ξεκουράσουμε λίγο τον οργανισμό μας, την καρδιά μας, να μαζέψουμε λίγο το βάρος μας και γενικότερα να δώσουμε στον οργανισμό μας τη δυνατότητα να ενεργοποιήσει τους φυσικούς του μηχανισμούς αποτοξίνωσης.

Προς την κατεύθυνση αυτή, προσπαθούμε να διορθώσουμε την κατάσταση αποφεύγοντας το βραδινό φαγητό, και βάζοντας περισσότερες σαλάτες με άπαχες πρωτεΐνες όπως ψάρι, τόνο, κοτόπουλο, αυγό, στα κυρίως γεύματά μας.

Τρώμε αρκετά φρούτα και πίνουμε φρέσκους χυμούς. Επιλέγουμε προϊόντα ολικής άλεσης. Πίνουμε άφθονο νερό και αφεψήματα όλων των ειδών, όπως τσάι, φασκόμηλο, χαμομήλι.

Περιορίζουμε όσο μπορούμε το αλάτι και χρησιμοποιούμε περισσότερα μυρωδικά και μπαχαρικά, όπως λεμόνι, ξύδι, πιπέρι, μαϊντανός, άνηθος κ.α. Και αν θέλετε να γίνουμε και πιο συγκεκριμένοι ας δούμε ένα γενικό πλάνο διατροφής για τις επόμενες ημέρες :

Επιλογές για κυρίως γεύματα

1) Σούπα από φρέσκα λαχανικά (καρότο, σέλινο, κολοκύθι, πατάτα …) και ψωμί ολικής αλέσεως

2) Μανιτάρια πλευρώτους ψητά με λαχανικά και ψωμί ολικής αλέσεως

3)Ψάρι ψητό ή βραστό (με λεμόνι και μυρωδικά) με λαχανικά και ψωμί ολικής αλέσεως

4) Σαλάτα με φακές και λαχανικά (ντομάτα, πιπεριές) με άπαχο τυρί και ψωμί ολικής αλέσεως

5) Ζυμαρικά ολικής αλέσεως με μανιτάρια και λαχανικά μα άπαχο τυρί και σαλάτα

Επιλογές βραδινού

– Φρουτοσαλάτα εποχής

– Γιαούρτι με δημητριακά και φρούτα

– Σαλάτα με άπαχο τυρί και παξιμάδι ολικής

– Ρύζι αναποφλοίωτο με γιαούρτι

– Παξιμάδι ολικής αλέσεως με λαχανικά και άπαχο τυρί
ΠΗΓΗ: neadiatrofis.gr

Έρρωσο
Σχετικά με τον Συγγραφέα
- Το “’Έρρωσο… να είσαι γερός” είναι µια… αστραπή υγείας, περνάει µηνύµατα & πληροφορίες υποσυνείδητα αφού είναι γρήγορο και κατατοπιστικό. Ο τηλεθεατής δεν… προλαβαίνει ούτε να φοβηθεί, ούτε να κουραστεί… απλά και µόνο να ενηµερωθεί.

Έρρωσο

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιτρέπονται τα εξής στοιχεία και ιδιότητες HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>