Πολλοί διαφορετικοί λόγοι για ξεκινήσετε τρέξιμο

Πολλοί διαφορετικοί λόγοι για ξεκινήσετε τρέξιμο

25/4/2015                                                                    10:00

 

Σε πολλούς ανθρώπους το γυμναστήριο προκαλεί πλήξη ωστόσο η σωματική και ψυχική  υγεία βρίσκεται μερικούς δρασκελισμούς μακριά! Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί λόγοι για ξεκινήσετε τρέξιμο.

Πολλά έχουν λεχθεί σχετικά με το αίσθημα που νιώθουν οι δρομείς έπειτα από έντονη άσκηση. Σύμφωνα με τελευταίες έρευνες, η πεποίθηση σχετικά με την ευτυχία των δρομέων είναι αληθινή. Κατά τη διάρκεια της σωματικής άσκησης, και ειδικά στο τρέξιμο, ο εγκέφαλος απελευθερώνει ενδορφίνες, μια μορφή φυσικού ναρκωτικού που επιδρά θετικά στη διάθεση και την τόνωση του πνεύματος. Οι δρομείς νιώθουν ανάταση, ευφορία και ευτυχία και το τρέξιμο γίνεται το πιο φυσικό και ακίνδυνο «ναρκωτικό».

Δεν χρειάζεστε ούτε μηνιαίες συνδρομές, ούτε εξοπλισμό για να αρχίσετε το τρέξιμο. Δέστε τα αθλητικά σας παπούτσια, φορέστε μία φόρμα, φορτίστε το κινητό σας, γεμίστε το με τα αγαπημένα σας τραγούδια και ξεκινήστε. Με σχεδόν μηδενικό κόστος, το τρέξιμο μπορεί εύκολα να γίνει αγαπημένη συνήθεια.

Έρευνες έχουν δείξει ότι το τρέξιμο είναι ένας τέλειος τρόπος για εκτόνωση αλλά και μείωση του άγχους. Αν πρόκειται για μακρινές αποστάσεις, το jogging βοηθά να καθαρίσετε το μυαλό σας αλλά και να βρείτε την απάντηση σε αυτά που σας απασχολούν. Ενώ, οι μικρές αποστάσεις που γίνονται με γρήγορη ταχύτητα βοηθούν στην εκτόνωση και την αποβολή του θυμού.

Εάν το βράδυ κάτι σας κρατάει ξάγρυπνους, το περπάτημα ή το τρέξιμο αποτελούν όχι μόνο μία εξαιρετικής μορφής αερόβιας άσκησης αλλά και το φάρμακο για την αϋπνία. Αυτό τουλάχιστον δείχνουν τα αποτελέσματα ερευνών που έχουν γίνει σε ανθρώπους που πάσχουν από διαταραχές ύπνου. Αυτό οφείλεται όχι μόνο στη σωματική κούραση που προκαλεί το τρέξιμο αλλά συνδέεται και με τη μείωση των επιπέδων του στρες.

Ενδείκνυται για απώλεια βάρους, ενεργοποιεί το μεταβολισμό ενώ ταυτόχρονα δυναμώνει τα πόδια αλλά και τους κοιλιακούς. Οι καύσεις σε αυτού του είδους την αερόβια άσκηση αυξάνονται ανάλογα με την ένταση και το ρυθμό εκείνου που γυμνάζεται. Στο ήπιο περπάτημα οι καύσεις είναι μικρότερες από ότι στο τρέξιμο. Για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα, το τρέξιμο πρέπει να συνδυάζεται και με άλλα είδη γυμναστικής. Ιδιαίτερα για την εκγύμναση και την ενδυνάμωση του πάνω μέρος του σώματος.

Η άσκηση κάνει καλό στην υγεία. Το ίδιο ισχύει και για το τρέξιμο αλλά και το ήπιο βάδην. Σε όλες του τις μορφές, βελτιώνει την καρδιοαναπνευστική λειτουργία, αυξάνοντας τη λειτουργία της καρδιάς. Ενισχύει το κυκλοφορικό σύστημα, το οποίο λειτουργεί με πιο γρήγορους ρυθμούς και κατά συνέπεια βελτιώνεται. Το τρέξιμο προκαλεί καλύτερη λειτουργία στα αγγεία με αποτέλεσμα να «ρίχνει» τη χοληστερίνη. Η απώλεια βάρους και η σωματική άσκηση βοηθούν και τα άτομα με υψηλή πίεση. Φυσικά, το τρέξιμο έχει και ορισμένους περιορισμούς.

Ακόμα έρευνες έχουν δείξει ότι οι άντρες που τρέχουν συστηματικά έχουν σεξουαλικές επιδόσεις αντρών πέντε χρόνια νεότερων. Ενώ με τη σωστή διατροφή και τη διακοπή του τσιγάρου, ο αριθμός μπορεί να φτάσει και τα 10 χρόνια.

Το τρέξιμο είναι ο τέλειος τρόπος για να έρθετε σε επαφή με τη φύση και να δείτε κόσμο. Αν το τρέξιμο στην πόλη σας κουράζει και θέλετε να αλλάξετε σκηνικό, δεν χρειάζεται να πάτε μακριά. Πάρτε τους φίλους σας, ανεβείτε με το αυτοκίνητο στην Πάρνηθα, την Πεντέλη ή τον Υμηττό και κάντε έναν περίπατο ή ακόμα και τρέξιμο στη φύση. Ειδικά την άνοιξη και όσο ζεσταίνει ο καιρός, το τρέξιμο στην παραλία είναι και καλύτερη άσκηση και πιο αναζωογονητική! Μόνο μην ξεχάσετε καπέλο και αντιηλιακό.

 

Πηγή: The Huffington Post Greece

Έρρωσο
Σχετικά με τον Συγγραφέα
- Το “’Έρρωσο… να είσαι γερός” είναι µια… αστραπή υγείας, περνάει µηνύµατα & πληροφορίες υποσυνείδητα αφού είναι γρήγορο και κατατοπιστικό. Ο τηλεθεατής δεν… προλαβαίνει ούτε να φοβηθεί, ούτε να κουραστεί… απλά και µόνο να ενηµερωθεί.

Έρρωσο

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιτρέπονται τα εξής στοιχεία και ιδιότητες HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>