Τροφές για να ενισχύσουμε τον οργανισμό μας ενάντια στις φλεγμονές

Τροφές για να ενισχύσουμε τον οργανισμό μας ενάντια στις φλεγμονές

21/4/2015                                                             11:10

 

Οι χρόνιες φλεγμονές αποτελούν απειλή για τον ανθρώπινο οργανισμό αφού μπορούν να αυξήσουν τον κίνδυνο για την εμφάνιση σοβαρών παθήσεων όπως είναι ο καρκίνος, η παχυσαρκία, η νόσος του Αλτσχάιμερ, η κατάθλιψη και πολλά άλλα, σύμφωνα με το Men’s Journal. Η αλήθεια είναι ότι δεν μπορούμε δυστυχώς να αποφύγουμε όλα τα είδη των φλεγμονών, υπάρχουν ωστόσο ορισμένοι τρόποι για να ενισχύσουμε τον οργανισμό μας μέσα από τη σωστή διατροφή και συγκεκριμένα προτιμώντας τις εξής τροφές:

Σολομό: Τα λιπαρά ψάρια που είναι πλούσια σε ωμέγα 3 λιπαρά είναι ο νούμερο ένα εχθρός των φλεγμονών.

Παντζάρια: Προσφέρουν πολλαπλά οφέλη στον οργανισμό. Μειώνουν την πίεση, αυξάνουν την αντοχή και καταπολεμούν τις φλεγμονές.

Λαχανίδα: Η βιταμίνη Κ που περιέχει η λαχανίδα (kale) υπάρχει στα περισσότερα πράσινα και φυλλώδη λαχανικά. Μία κούπα λαχανίδα παρέχει στον οργανισμό το 10% της προτεινόμενης ημερήσιας ποσότητας κατά των φλεγμονών.

Nτομάτες: είναι πλούσιες σε λυκοπένιο, που καταπολεμά τις φλεγμονές.

Μύρτιλλο: Οφείλει το έντονο χρώμα του στα αντιοξειδωτικά που περιέχει και καταπολεμούν τις φλεγμονές.

Αμύγδαλα: Είναι πλούσια σε ωμέγα 3 λιπαρά και βιταμίνη Ε που λιπαίνει τις αρθρώσεις και προστατεύει τον οργανισμό από φλεγμονή.

Κεράσια: Είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά και έρευνες έχουν δείξει ότι καταπολεμούν τις φλεγμονές. Συγκεκριμένα, έρευνα που έγινε σε δρομείς μεγάλων αποστάσεων έδειξε ότι η κατανάλωση χυμού από κεράσι την ημέρα του αγώνα μειώνει τις φλεγμονές και βοηθά να επανέλθουν σωματικά.

Σκόρδο: Είναι γνωστό για τις θεραπευτικές του ιδιότητες και την αντιφλεγμονώδη δράση του, η οποία αυξάνεται όταν το θερμαίνετε.

Ελαιόλαδο: Είναι πλούσιο σε πολυφαινόλες και μονοακόρεστα λιπαρά που καταπολεμούν τη φλεγμονή, αφού η σύσταση του ελαιόλαδου θυμίζει εκείνη της ασπιρίνης.

 

Πηγή: The Huffington Post Greece

Έρρωσο
Σχετικά με τον Συγγραφέα
- Το “’Έρρωσο… να είσαι γερός” είναι µια… αστραπή υγείας, περνάει µηνύµατα & πληροφορίες υποσυνείδητα αφού είναι γρήγορο και κατατοπιστικό. Ο τηλεθεατής δεν… προλαβαίνει ούτε να φοβηθεί, ούτε να κουραστεί… απλά και µόνο να ενηµερωθεί.

Έρρωσο

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιτρέπονται τα εξής στοιχεία και ιδιότητες HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>